Voi ce parere aveti despre corturile publicitare? Cele in care cativa promoteri te invita sa le treci pragul, fara a sti exact ce te asteapta inauntru sunt uneori greu de suportat. Parca simti tot timpul ca ar trebui sa dai o semnatura fara a sti exact pentru ce, asa-i?
Uite, ca lucrurile se mai schimba. In centrul Bucurestiului a aparut de cateva zile un cort mai altfel, plecand de la forma sa exterioara, pana la activitatile si look-ul dinauntru.
Napolact anunta intrarea pe piata a unei noi game de iaurt cu fructe, Cedra, in 4 arome, dupa cum ne-a explicat una din cele 4 promoterite din cort. Atmosfera dinauntru era chiar placuta, la mijlocul zilei, iar decorul foarte bine gandit, incat sa te bage in filmul taranesc cu care defileaza brandul, chiar daca ne aflam la kilometrul zero al capitalei.
Totul era construit ca la tara, cu un mic rau si un podet, cu prispa si baloti de fan, totul pe o muzica ambientala care imita sunete din natura. Era si o aroma placuta in aer, i-am intrebat daca au folosit vreo aroma speciala pentru a imita si mai mult senzatia de natura / verdeata, dar mi s-a spus ca nu, e doar un spray pentru a mentine aerul proaspat, pentru ca uneori mai intra si oameni mai …transiprati de atata graba.
Din loc in loc erau si niste tablite cu mesaje de genul “Eu, cu mine si relaxarea din inima Ardealului. Nimic, altceva”. Era si un sector unde chiar puteai degusta produsele, care ar contine bucati de fructe reale, dupa cum ni s-a spus, iar seara se intamplau si alte evenimente.
Lumea intra si iesea in veselie, iar asta e posibil sa fie felul prin care brandurile vor incerca sa atinga consumatorii pe viitor: multisenzorial, cu atentie pana la cele mai mici detalii. Marketing, ma friend 🙂
Categorii:Multisenzorial, Neconventional
1 răspuns »