Cum ar fi sa fie plina cu detergent punga aia? Asta a fost prima intrebare care mi-a venit in minte la vederea campaniei outdoor Dero ce se desfasoara zilele astea in Bucuresti. Daca ar fi fost asa, cred ca ne-am fi pomenit cu o gramada de temerari cocotati acolo, echipati ca pentru asediu…
Produsele supradimensionate, 3D, si amplasate in locuri cheie din oras, sunt o reteta care va merge mereu. Consumatorul e lovit in plin de ambalaj, fara subterfugii. Poate doar atunci cand citeste textul, lucrurile sa devina putin mai complicate, dar cand se lasa cu premii, mai ales in haine, parca si mesajul campaniei devine mai usor de descifrat.
Daca ar fi sa caut un nod in papura campaniei ar fi ca avem de-a face cu mai multe mesaje scrise pe un spatiu outdoor destul de restrans, cel al unei statii de autobuz modificate. Cum ar fi ca, Dero “te imbraca in prospetime”, contine “prospetimea Romaniei tale curate”, “te imbraca pe alese in haine unicat” etc. In plus, interiorul statiei contine si cateva oglinzi in care femeile pot testa cum ar arata imbracate in costum popular.
Motivele folclorice abunda in noua executie outdoor si se pare ca functioneaza pentru ochiul romanilor mai bine ca niciodata. Momentan e trendy sa fii patriot, sa-ti asumi trecutul, sa stai drept si mandru in fata globalizarii. Designerul Lana a rupt cu folclorul tesut pe haine, Subcarpati a reinstaurat limba romana in muzica, iar Aferim! face istorie in cinematografe, chiar in momentul in care scriu articolul asta. Dero, asadar, vine pe un sol fertil, iar campania are toate sansele sa mearga la sufletul si masinile de spalat ale multor romani.
Categorii:Neconventional, Outdoor, Proiecte Speciale
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.