A ajuns ceva absolut normal ca atunci cand ai “momentul ala” de maretie sa vrei sa postezi undeva despre asta. Daca poti pune o poza pe Instagram cu victoria e si mai bine.
Nike Women Rusia si agentia Instinct BBDO au profitat de insight-ul asta si au derulat recent o campanie outdoor indrazneata pe strazile din Moscova.
Cu hashtag-ul #BetterForIt rusoaicele atlete devenit postere stradale pe bune si in timp real, ca parte a unei campanii de incurajare a sportului in randul femeilor. Realizate in maniera pasteup si aducand cumva aminte de stilul lui Banksy, campania se pare ca a rulat cu succes in capitala Rusiei.
Intr-o tara in care independenta mass-media e limitata, brandurile au inca libertatea sa-si aleaga subiectii de pe conturi de Instagram si-i pot folosi in ad-uri instant in oras.
Peste 25 000 de poze au fost publicate pe Instagram cu hashtag-ul #betterforit. E street art impletit cu guerrilla advertising, la care se adaga dimensiunea sportiva si uite asa ti-ai asigurat un social media beton. Demonstratia, aici:
Categorii:Neconventional, Outdoor
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.