Star Wars a cucerit pe final de luna intreaga planeta, iar daca mai aveau ceva maruntis cred ca puteau sa lucreze si la o campanie de marketing in spatiu. Dar pe alea le vedeti toata ziua pe FB.
Printre altele, in Romania, Publicis a lucrat pentru Carrefour campania “Shop like a Jedi”, pentru a impinge seria de produse asociate filmului.
Cu ajutorul unui ecran maricel clientii erau invitati sa-si aleaga produsele de pe raft cu ajutorul Fortei. Tehnologia kinetica si dorinta oamenilor de a-si testa abilitatile de a pune in cos un Tide sau un Calgon au fost imortalizate in clip. Nu e o atmosfera foarte SF in ce vedem, dar se pare ca lumea s-a amuzat.
Dupa cumparaturile de pe ecran, treceai pe la casa sa platesti si cam aia era povestea. Ai interactionat cu Forta si te-ai trezit ca iti cere taxa de protectie 🙂 Daca si Forta e stramta la buzunar, parca iti vine sa-ti iei lumea in cap. In timp ce numele Jedi si-a asigurat si el un loc acolo.
Categorii:cross media, Evenimente, Neconventional, Proiecte Speciale, Uncategorized