Cum faci o campanie smart pe Instagram

Escape room-urile au inflorit ca ciupercile in ultimii ani, semn ca lumea cauta metode alternative de distractie atunci cand ies in oras, dincolo de sali de spectacole, film sau sport. Avand teme diverse, scopul e intotdeauna acelasi, sa reusesti sa evadezi intr-un timp dat in camera in care ai pasit impreuna cu echipa ta. Asa e in realitate. Dar cum ar fi sa traducem mecanismul jocului in virtual, mai precis, pe Instagram?

Cei de la Toronto Silent Film Festival sunt la a patra campanie pe care o desfasoara pe Instagram, in 4 ani consecutivi, dar acum se pare ca s-a dus vestea cel mai mult. Ei au creat o lume a filmelor vechi pierdute, care ruleaza din nou in fata userilor, in secvente scurte, cat sa-i ghideze spre codul de evadare.

Uneori gasesti un indiciu, alteori o litera, dar totul e sa le pui cap la cap si sa gasesti iesirea. Campania, creata de Red Lion Canada, aminteste de Sony Xperia Z5 pana la un punct, complexitatea insa e dusa la next level, prin lumile multiple prin care ne trece aplicatia pentru festivalul de film.

E de apreciat efortul de a face o super campanie pentru filmul mut, intr-o lume zgomotoasa si mereu in cautare de atentie din partea noastra. Ar fi de studiat rezultatele demersului, macar sa stim daca a reusit sa demonteze selfie-ul din topul obiceiurilor userilor de Instagram.