Haz de necaz sau cum au rezolvat publicitarii romani Brexit-ul

GMP/Webstyler a venit cu o idee cel putin funny in urma pacostei ce s-a abatut asupra britanicilor. A propus celor care au votat “Remain” sa devina cetateni romani, cu acte romanesti, si cu o mica schimbare de nume. Ce pacat ca se intampla momentan doar la nivel de joaca, pe site-ul RomaniansAdoptRemanians.eu

La momentul cand citim stirea, peste 600 de brits aplicasera pentru un ID romanesc, dornici sa poarte si ei sufixul lui Eminescu. Campania a fost realizata pentru Gandul, cei care au antecedente pe reactie rapida, cum a fost cu documentarul “The Romanians are coming”. Uite ca acum s-a intors roata si “the remainians are coming”. Campania deja face turul internetului in momentul de fata si nu ne-ar mira daca tara s-ar popula si pe bune cu John-escu in viitorul apropiat.

rom1-20160628071451727

Asteptam deja episodul urmator, pentru ca inainte de votul Brexit pe BBC s-a difuzat “The New Gipsy Kings”, despre manelistii romani si legaturile lor cu muzica, mafia si …Anglia.