Ii mai tineti minte pe cei de la Singapore Airlines? Au aparut intr-unul din studiile de caz prezentate de Martin Lindstrom in bestseller-ul Brand Sense. Acolo erau printre primele companii aeriene preocupate cu adevarat de branding-ul senzorial si de oferirea unei experiente memorabile la bord, inca de la finalul anilor ’90. In acea vreme Singapore Airlines au introdus chiar un parfum doar al lor, Stefan Floridian Waters, care se regasea la vremea respectiva peste tot, adica in parfumul insotitoarelor de bord, in prosoapele fierbinti pentru pasageri si binenteles peste tot in cabine.
Ei bine, aceeasi companie, Singapore Airlines, loveste din nou acum cu niste “apartamente de lux”, pe care le-a instalat la bordul celor 19 Airbus 380 Superjumbo.
„The significant investment that we are making with the introduction of new cabin products demonstrates our commitment to continued investment in products and services, our long-term approach to ensure we retain our leadership position, and our confidence in the future of premium full-service air travel,” Singapore Airlines CEO Mr. Goh Choon Phong said in a statement. „The new cabin products are the culmination of four years of work, involving extensive customer research and close partnerships with our designers and suppliers.”
Cu alte cuvinte, oamenii s-au gandit mult cum s-o mai dea si ce sa mai faca pentru a iesi din multime. Ne uitam si noi la pozele astea cu cabinele de super lux si recunoastem ca primul gand care ne-a venit a fost ca e vorba de vreo cascadorie de PR. Dar totusi e vorba de 19 Airbus-uri… Apoi ne-am pus intrebarea daca pentru “senzatiile” astea s-ar gasi doritori dar probabil ca da.
Oricum, plebea are si ea parte de ceva confort dar nu mult. La clasa economy e un ecran ceva mai misto si un incarcator pentru smartphone. Si probabil ca mult parfum, ca asta se da la toata lumea!
Categorii:News, Uncategorized
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.