Marketing si un strop de vin

articol de Dr. Like

Ce sa mai faci cand ajungi la capatul marketingului? O iei de la capat. Ce faci, insa, cand esti o trupa de succes ca sa ti-l intretii? Le dai fanilor ceva de baut, la un pret pe care nu le-ai dat muzica si sigur vor cumpara. Pearl Jam, unii din taticii grunge-ului, tocmai au lansat propriul vin rosu, intr-o editie limitata de 450 de cutii a cate 4 sticle. S-a vandut tot in numai 12 minute, anuntul fiind facut printr-un newsletter.

Fanii au platit 150 euroi pe cutie, iar cu ocazia asta Pearl Jam isi si anunta urmatoarele 4 concerte din viitorul turneu Home x Away, direct pe eticheta. O parte din banii stransi vor merge la fundatia Vitalogy a trupei, care da bani pentru mediu, proiecte culturale etc. Deci banii se intorc cumva catre comunitate intr-o maniera eleganta, toata lumea pleaca fericita, cu ceva grade in plus si un super suvenir la pachet, de desfacut fix cand te intorci de la un live cu ei.

Pe cand si la noi o bere speciala cu ler, marca Hrusca? Sau macar un pahar sec de Vita de vie?