articol de Dr. Like
In urma cu putina vreme scriam despre o campanie Dedeman, in care clientii erau incurajati sa adopte catei din adaposturi, o initiativa perfecta intr-o lume pusa numai pe harneala. Plimbandu-ma pe Facebook si prin oras am dat peste o noua initiativa ce merge latrata mai mult pe net.
Apartinand ASPA, campania, include 900 de autobuze si tramvaie din Bucuresti. Deci e cu sprijinul primariei. Acum, multi zic ca asta e doar o spalare de imagine, pentru ca in timp ce pozele frumoase cu Adopta Bucurie circula pe autobuze, in adaposturi situatia cainilor nu ar fi tocmai grozava. Un pic de sensibilizare nu strica niciodata, iar daca in orele de trafic si 1% din oameni simt nevoia sa sune la adapost sa ia un catel acasa, atunci e un castig. Poate ar fi mers scris si un numar de telefon scris mult mai mare pe poster, incat totul sa fie si mai aproape, altfel poza e frumoasa.
In Londra de exemplu, in multe statii de metrou, la iesire esti intampinat de promoteri care te invita sa-ti arate cataloage cu sute de catei pe care poti sa-i adopti, s-a trecut deja la o interactiune atunci cand chiar vrei sa convingi pe oameni de un lucru si ca e important sa faci si o fapta buna, la pachet cu o bucurie personala. Altfel, sa nu ramana doar un latrat in Photoshop intr-o mare de claxoane.
Si ca sa nu cadem si noi in aceeasi capcana de mai sus, hai sa dam si linkul cel mai util din toata povestea: https://www.facebook.com/ASPABuc/
Pace si ham!
Poza FB: Ciprian Muntele
Categorii:Campanii, Neconventional, News, Online, Opinii, Outdoor, social, Uncategorized
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.