Sabon, parfumul culorilor

comunicat

In aceasta primavara Sabon a dorit sa vina mai aproape de un public ales, aducand totodata cat se poate de concret note din parfumurile sale deosebite. Cu ajutorul agentiei Pandorra Story Style, Sabon a dorit sa-si prezinte produsele din perspectiva invitatiei de exprimare individuala, prin orice forma de arta. Astfel, a apelat specialisti, anume la artisti.

Alaturi de Mirela Trăistaru, pictor de talie internațională si coordonator al proiectului, cinci artişti talentaţi şi-au prezentat lucrările inspirate din colecția Sabon. Invitația de a exprima personalitatea individuală prin orice formă de artă i-a avut în această lună drept ambasadori pe Bădescu Dalina, Cuzina, Rareș Lupu, Cristian Farcaș și pe Lucian Muntean.

“Dalina are certitudinea că aparţine umanităţii şi nu e închisă în  propriile ei limite individuale, Rareş alege să exprime prin pictura pe sticlă o viziune nouă, moderna, în lumea plină de farmec şi mister a culorilor. Actul artistic nu se închide în culori, forme sau modele de exprimare, ci poate reprezenta o experiență formatoare, inclusiv pentru autor, nu doar pentru privitor. De aceea, pentru Cuzina, arta este o permanentă devenire. Ea reuşește  să profite de orice tip de tehnică și mediu pentru a-și ilustra viziunea. Este și cazul lui Lucian care preţuieşte fiecare etapă din procesul artistic și se bucură în special de căutarea surselor de inspiraţie care îl ajută să exploreze zone noi şi să întâlnească oameni deosebiţi. Nu în ultimul rând, arta se poate manifesta în formele sale clasice sau sub influențele media moderne, iar Cristian Farcaş este cel mai bun exemplu în acest sens – un artist vizual preocupat de noile tendinţe media, video și online”, a declarat d-na Monica Magureanu, fondator Pandorra Story Style.

Fiecare ambasador a realizat o lucrare inspirata de colectia Limy Lavender, artistii fiind prezentati pe pagina de Facebook cat si in comunicarea companiei Sabon Romania. Din luna aprilie vom avea cate un artist si o lucrare pe luna – inspirata si prezentata de Sabon Romania.

“Lansarea colectiei de primavara Limy Lavender a reprezentat o provocare pentru ca ne-am dorit sa surprindem nu doar esenta si inspiratia produselor dar si sa adresam o invitatie tuturor de a se exprima liber, de a isi sarbatori personalitatea si de a celebra primavara cu aromele ei inconfundabile. Ne-am dorit sa iesim din cadrul promovarii conventionale, sa fie ea insasi un mozaic al celor mai bune si speciale momente SABON”, ne-a spus Adina Lupascu, Marketing Manager Sabon Romania.

“Am dorit sa ducem o piesa din mozaicul campaniei si in birouri. Pentru ca intentiile frumoase nu au nici o valoare daca nu se concretizeaza adecvat, Pandorra a conceput impreuna cu MVcom o abordare vizual-olfactiva, pentru cladirile de birouri intens populate”, a mai spus d-na Monica Magureanu.

Intr-o cladire de birouri toata lumea petrece in lifturi de la cateva clipe pana la cateva minute, acest timp a fost fructificat pentru a oferi unui public educat, o picatura din inspiratia Sabon. Frame-urile din lifturile alese au continut pe durata campaniei cate un dispozitiv care elibera treptat parfumul Limy Lavender.

“Ne-am bucurat de dorinta Sabon de-a introduce in comunicare componenta olfactiva, in primul rand pentru ca potrivit datelor pe care le detinem consumatorii se simt incurajati, in proportie de 74%, sa foloseasca sau sa cumpere produsul, daca mesajul publicitar este insotit de o experienta olfactiva”, a declarat dl. Marian Costache, Managing Partner MVcom.

“Experienta olfactiva influenteaza cel mai puternic decizia de alegere a brandurilor folosite de catre tinerii cu varste intre 18 si 29 de ani (84% – 82%). Stimulii senzoriali aduc un plus de memorabilitate, 70% dintre consumatori considera ca ar retine o reclama clasica daca ar fi insotita de o experienta olfactiva”, a mai spus dl. Marian Costache.

Campania de  promovare  din lifturi a inceput pe 6  martie, a  durat 2 saptamani si a generat peste 70 aparitii on-line, print, TV.