articol de Marian Costache
E o campanie foarte agresiva zilele astea pe strazile neFiresti ale capitalei, cel putin. Un barbos, actor de meserie isi asigura prezenta pe fatadele blocurilor ce ascund buline rosii, intr-o capitala ce prefera sa bage gunoiul sub pres sau sa puna termopane noi peste atentie, cade tencuiala.
Undeva, prin Dorobanti, am dat peste un panou care vorbeste despre industria outdoor autohtona mai bine decat ar putea s-o faca orice trend setter de la Brand Minds sau de aiurea.
Nu tu firma, nu tu logo, ci doar un ochi de Serban Pavlu, care trebuia sa mai acopere un spatiu din media plan. Si uite asa, vom fi trecut si peste pandemie, fara sa aflam macar la ce facea reclama baiatul asta de cartier.
O fi la firma aia de deasupra sau la aia de dedesubt, la teatru sau la telenovele, sau doar un reflex balcanic de a umple orice spatiu cu ceva?
Categorii:Campanii, Neconventional, Opinii, Outdoor
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.