articol de Marian Costache
Prea mult timp si prea multa cerneala a curs pentru publicitatea din Bucuresti. De parca nu ar fi de ajuns ca toate marile televiziuni si trusturi de presa sunt de aici si manuiesc toate bugetele campaniilor care conteaza… Haidem sa mai aruncam din cand in cand un ochi si prin alte parti, oameni buni, enter provincia!
#defaptopara
Pe una din strazile Ploiestiului am dat de exemplu peste acest branding de zile mari. Nu tu, Barber Shop, Creative Barber sau Frizeria cu un singur scaun, vezi doamne, nume pompoase si fancy, nicidecum. Salonul de facut parul frumos se numeste nici mai mult nici mai putin decat Par Saloon. Si asta nu ar fi totul. Pentru ca sigla de la parterul blocului unde e situat asezamantul de cultura capilara n-are cum sa nu-ti starneasca un zambet sau macar sa-ti ridice un fir de par. V-ati prins deja, parul e de fapt o para. Radem noi, ne amuzam, dar poate chestii de genul asta, care par sa aduca aminte de jocuri de cuvinte a la Academia Catavencu din anii buni sunt tocmai cele care reusesc sa aduca un client in plus pe scaunul frizerilor ploiesteni.
Unde mai pui ca locanta e deja de cativa ani buni la bulevard, iar clientii par sa se inmulteasca, mai ceva ca perele din pom. De remarcat totusi cum si para are freza foarte bine aranjata, pe o parte, cum sta bine oricarui fruct bine tuns. Acum, daca mai vindeau si pere inauntru poate era afacerea secolului. Sau si mai bine, sa servesti o fructa in timp ce frizerul te intreaba duios, “mai luam pe parti?”
#cutiadefrumusete
Din Ploiesti la Giurgiu. Acolo unde Oriflame a instalat un Beauty Box intr-o parcare de supermarket. Cu oglinzi, mese si scaune, supravegheat video dupa cum ne anunta afisul de pe geam, dar cam fara oameni la momentul in care eram si noi gata de o sedinta de infrumusetare. La o adica, daca poti lua un burger de la drive in la McDonalds, de ce nu ai putea executa si o rimelare sau o rujare la un box de genul asta? Nu de alta, dar apoi poti intra si tu pregatita in magazin.
Vedeti ca exista viata si in afara capitalei? Unde mai pui ca ideile astea doua de ne-au iesit in cale nu prea le-am vazut niciunde la Bucuresti, poate si din cauza ca oamenii sunt aici un pic mai grabiti sau se merge mai mult pe creativitate pentru mase in miscare, nu pentru oameni care se mai opresc din cand in cand sa remarce un branding bine lucrat.
Categorii:Opinii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.