comunicat
Platforma #WEINVENT, dedicata inovatiilor, ideilor si oamenilor talentati din business si comunicare, face pe 13 februarie 14 anisori. E ca un adolescent gata sa-si ia cartea de identitate.
Cand redactia si prietenii s-au strans la masa rotunda, cu brieful “Ce facem de ziua noastra”, si-au dat seama ca primul scancet marca #WEINVENT a fost emis in eter fix cu o zi inainte de Valentine’s Day.
#amfuratstartul
“Am realizat ca voit sau nu, am furat startul iubirii cu pasiunea noastra pentru idei si oameni remarcabili.
Asadar, ca sa ne sarbatorim si sa ramanem consecventi valorilor noastre, va invitam pe toti – ganditori, practicieni, creatori, generatori de schimbare in bine – ca in fiecare zi, pana pe 13 februarie, sa va declarati public iubirea pentru idei, oameni, inventii, campanii sau branduri pe care le pretuiti, care v-au schimbat sau marcat viata, care v-au inspirat, motivat sau pur si simplu v-au dat necesarul sut in fund pentru a face pasul inainte”, au spus cei din redactie.
“Stim ca iubirea, e, in sine, nepretuita. Pentru ca navigam totusi intr-o societate in care lumea e topita dupa premii si recunoastere, vom oferi recompense autorilor celor mai comentate si apreciate declaratii. Ele se vor materializa prin ce-are #WEINVENT mai bun de dat: spatii media, expunere si aplauze la scena deschisa”, a declarat Marian Costache, fondatorul platformei.
La Campania “For the love of ideas” ne dorim s-avem implicate nume valoroase care au generat schimbari tehtonice in evolutia businessului cu idei, dar ii incurajam pe toti sa se inscrie, caci nu exista angrenaje de anvergura, fara rotite mici, de care depinde tot mecanismul. Asadar, in proiect poate participa orice jucator din inventica, neurostiinte, marketing si comunicare, prin trimiterea unei fotografii portret, alb-negru, insotita de nume, (optional functie) si scurta declaratie de amorul ideilor. Fotografia si textul vor fi publicate in social media #WEINVENT, iar la final, pe 14 februarie, vor fi anuntati premiantii printr-un comunicat de presa si nominalizarea lor pe site.
1,2,3 Rasfaturi pentru curajosi
Acum, va asiguram – nu e partea cu „dragostea trece prin stomac”. Asadar, castigatorii celor mai pasionale declaratii vor fi aplaudati la scena deschisa pe aceeasi platforma care i-a incurajat sa-si deschida inima. Punem pe masa cu bomboane digitale (Interviu Video + Text) pentru declaratia cea mai vie, intensa si tulburatoare, avem 3 comunicate cadou pentru declaratia cu cel mai mare lipici la public si 5 bannere pentru cea mai amuzanta dintre ele.
Dar din Dar se face rai
Cum amorul autentic inseamna si generozitate, ii incurajam pe castigatori sa fie inima mare si daca nu vor sa foloseasca pentru uzul personal acest cadou digital, sa ofere mai departe spatiul media castigat. (fie prietenilor, fie competitorilor, pe principiul ca orice nu te omoara, te face mai puternic si, cel mai probabil, mai iubibil)
NB: Fara mascari
Spatiul media castigat la competitia „For the Love of Ideas” poate fi utilizat cu nelimitata creativitate, cu precizarea ca trebuie facut cu un ochi la legislatie si altul la bunele moravuri, fiind, asadar, validat de redactia inimoasa, inainte sa plece in lume.
Cu multa iubire, #WEINVENT 🙂
Adresa de email la care puteti trimite aplicatiile este: publica@we-invent.ro
Nota: Distribuiti mai departe dragostea pentru idei! Odata ce v-ati inscris in campanie, va invitam sa nominalizati la randul vostru alti 4 participanti, ale caror idei/campanii/articole/lucrari v-au impresionat si v-au influentat cariera.
Partenerul proiectului – The Alternative School – va prelua, la randu-i, pe platformele sale, fragmente din campanie. VA URMA
Categorii:Agentii, Antreprenori, Campanii, comunicat, Evenimente
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.