comunicat
Platforma #WEINVENT, dedicata inovatiilor, ideilor si oamenilor talentati din business si comunicare, a implinit pe 13 februarie 14 anisori. Acum e ca un adolescent care abia si-a luat cartea de identitate.
Asa cum va spuneam, cand ne-am strans la masa rotunda, cu brieful “Ce facem de ziua noastra”, ne-am dat seama ca primul scancet marca #WEINVENT a fost emis in eter fix cu o zi inainte de Valentine’s Day. Am realizat ca voit sau nu, am furat startul iubirii, cu pasiunea noastra pentru idei si oameni remarcabili.
Asadar, ca sa ne sarbatorim si sa ramanem consecventi valorilor noastre, v-am invitat pe toti – ganditori, practicieni, creatori, generatori de schimbare in bine – sa va declarati public iubirea pentru idei, oameni, inventii, campanii sau branduri pe care le pretuiti, care v-au schimbat sau marcat viata, care v-au inspirat, motivat sau pur si simplu v-au dat necesarul sut in fund pentru a face pasul inainte.
Asteptarea a luat sfarsit, a venit momentul sa va anuntam declaratiile castigatoare, din campania aniversara WeInvent “For the love of ideas”. Deliberarea asupra celor trei categorii am facut-o cu ajutorul urmatorilor jurati, care si-au dat din timpul lor pentru a evalua cea mai Vie, Intensa si Tulburatoare declaratie, declaratia cu cea mai mare Popularitate si cu cel mai mult Lipici la Public, precum si declaratia cea mai Amuzanta. Acestia sunt: Mihai Brenda, Bogdan Clipici, Alexandra Cojocaru, Ioana Boghenco, Dora Cerin si Razvan Ghilencea, si au avut de evaluat 17 aplicatii.
Mihai Brenda
este Chief of Business Developement la Tazz by eMAG, fiind unul dintre antreprenorii timisoreni care care au dezvoltat business-ul EuCeMananc, singura platforma romaneasca de food delivery, din industria de profil, care din septembrie 2019 face parte din grupul eMAG, cel mai mare retailer online din regiune.
Absolvent de drept, cu experienta in vanzari si industria financiara, Mihai s-a alaturat platformei de food delivery in anul 2014, iar din septembrie 2019 coordoneaza implementarea obiectivelor companiei si alinierea la standardele de calitate eMAG. Din aprilie 2020, EuCeMananc devine Tazz by eMAG, trecand astfel într-o nouă etapă, si devine o soluţie integrată pentru livrare ultra-rapidă de mâncare gătită, alimente, bunuri de larg consum şi orice alte produse utile din ofertele magazinelor de proximitate de pe platforma.
Bogdan Clipici
este Chief Sales Officer și co-fondator Stailer, platforma online prin care programările la salon au devenit extrem de simplu de făcut, prin doar câteva click-uri. Aplicația e un real succes, numără acum peste 30,000 de utilizatori și e disponibilă în toate orașele reședință de județ din țară. În spatele business-ului sunt, alături de Bogdan Clipici, Andrei Ursachi (CEO), Attila Gere (CTO în cadrul companiei) și Naliciadji Vladislav (Chief Product Officer).
Alexandra Cojocaru
este Partener Unlock Research, Sociolog cu 14 ani experienta in cercetare de piata si consultanta. Alexandra face parte din echipa Unlock Market Research inca de la inceputurile companiei. De-a lungul carierei, a lucrat pentru conturi importante, atat locale cat si internationale, rezultatele proiectelor desfasurate regasindu-se in multe actiuni de succes ale clientilor. Experienta in domenii precum FMCG, retail, imobiliare, telecom, automotive etc, atat pe piata din Romania cat si piete precum Cehia, Serbia, Austria, Bulgaria, Moldova, Portugalia, etc.
Ioana Boghenco
are o experienta de aproape 20 de ani in industria FMCG, activand in roluri locale si regionale de marketing, comercial in companiile Gillette, Procter & Gamble si Orbico. In 2019 a facut pasul de la producator la distribuitor, alaturandu-se Grupului croat Orbico, cel mai mare distribuitor de produse FMCG din Europa.
In 2020 a fost numita Director General Interbrands iar din Octombrie 2021 a preluat conducerea companiei fuzionate Interbrands Orbico, care a devenit cel mai mare distribuitor FMCG din Romania. Ioana iubeste sa lucreze cu oamenii si pentru oameni si considera ca lucrul in echipa, pasiunea si inovatia sunt motoarele principale ale succesului in orice demers.
Dora Cerin
este un balaur blând cu mai multe capete: inițiatoare de proiecte culturale și educaționale, cercetătoare a micilor bucurii și copywriter. Este inițiatoarea unor proiecte precum „Remodelarea spațiului comun la bloc” (București), Stațiile culturale” (Londra) și editor a trei volume despre industriile creative din România. Se mândrește că fiul ei i-a fost șef în două proiecte de promovarea a lecturii și creativității prin desen.
Razvan Ghilencea
face parte din categoria de creativi care au ales sa faca treaba buna si pe cont propriu. In 2019 s-a autoproclamat freelancer. Probabil a facut ceva bine, pentru ca proiectele au evoluat, iar colaborarile au evolut si ele rapid.
In prezent Razvan este co-fondator AYZ&HENDZ, o agentie de tip pop-up care se concentreaza pe „de ce-ul” din spatele fiecarui proiect. In colaborare cu oameni mai talentati decat el, studiaza pana inteleg cu adevarat afacerea clientilor, iar apoi isi lasa intuitia si inspiratia sa preia controlul. La final, rezultatul este o campanie eficienta, dar cu human touch.
In urma deliberarilor, ne face placere sa va anuntam ca:
- cea mai vie, intensa si tulburatoare declaratie a fost considerata cea a Dianei Maria Voicu
- declaratia cu cea mai mai mare popularitate si cu cel mai mare lipici la public a fost considerata cea a Isabellei Alina Branisteanu
- cea mai amuzanta declaratie a fost considerata cea a Teodorei Migdalovici
#relevanta
Incheiem cu bucurie acest moment din viata publicatiei noastre, ne face foarte bine sa vedem cati oameni speciali am adunat in comunitatea noastra, care indiferent cat de asaltati au fost de agenda zilnica, au gasit timp sa ne acorde cateva ganduri. Avand in vedere tot contextul pe care-l parcurgem, consideram acesta drept un lucru extrem de pretios!
Multumim celor care s-au inscris in campanie, precum si juratilor! Ne dorim sa facem in continuare din WeInvent o platforma multi autor si mai relevanta pentru industria de Marketing si Comunicare din Romania.
Categorii:comunicat, Evenimente, News
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.