articol de Marian Costache
Voua va plac reclamul? Urmariti la ad-uri de publikitate si campaniuri de comercialuri? Atunci cu siguranta ati dat in fericita scrollare pe social media peste ad-uri ca cele de mai jos. In cazul de fata avem de-a face cu ad-uri pe youtube, semn ca robotii si inteligenta artificiala sunt printre noi, gata sa ne invite in lumea lucrurilor facute de roboti, doar ca deocamdata pe genunchi.
#pulanescu
Momentan, algoritmul le iese bine, te uiti noaptea pe youtube, iti apar recamele la pastile pentru erectie, te uiti in sezonul rece, iti apar reclamele la sepci de baseball din lana sau cum zic ei, capac cald de protectie. Un singur lucru nu prea le iese botilor astora, aia e partea gramaticala. Uitati-va si voi peste textele astea. Unde ati mai auzit de pulanescu care sa decoleze sau de capac care sa-ti tina cald la urechi iarna si toamna? Pai ce, capul e o oala, sa-i pui capac? Sau o fi vorba de domnul Pulanescu, care este profesorul de zbor si decolari sexuale la mare altitudine? Ce se intampla, de fapt?
#capaccald
Cineva are niste site-uri prin anumite parti ale lumii si multa marfa de vandut. Una din cele dou adrese chiar functiona, iar pe site am gasit multe produse la vanzare, cu niste descrieri care de care mai interesante – Palarie din blana calda la moda, Portofel de mare capacitate pentru barbati sau Geanta de mana din piele moale, pot purta cu un singur umar.
Hai ca deja le-am facut destula reclama, SEO-ul si-a atins scopul in cazul lor, poate acum e timpul sa mai treaca inca o data peste descrierea produselor pe care le promoveaza pe youtube, altfel, arunca aiurea cu bani pentru youtube ads.
Si ca tot veni vorba de reclamele la youtube, ar trebui mentionata si una care chiar are sens, care iti intra in feed cand ti-e lumea mai draga, pe la 1 noaptea. E vorba de reclama Optisomn, targetata pentru insomniacii care stau noaptea pe youtube si ziua pe site-urile domnului Pulanescu cu capac cald pe urechi.
Categorii:#perspective, Campanii, Opinii
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.