articol de Marian Costache
Hai să fim serioși, de câte ori nu ai scăpat în viața asta telefonul pe jos și ai zis că, gata, aia i-a fost. După ce îți crapă ecranul, ceva din tine se duce odată cu el, parcă nu mai e prietenul tău cel mai bun și-ți cam vine să iei altul. Cam insight-ul ăsta l-au speculat și cei de la Vodafone prin campania lor văzută la unul din magazinele din Timișoara, chiar în centrul orașului, mai exact.
Ca să evidențieze și mai bine aspectul de crăpătură și-au dat-o singuri în geamul magazinului, nu chiar cu un bolovan, ci cu un sticker aplicat elegant pe geam, iar atenția a fost pe loc captată.



Oferta promoțională vine la pachet, 3 luni incluse de asigurare pentru ecran spart. Cam atât cât ține și grija aia nouă pentru marfa nouă cumpărată de obicei, după care vine prima beție, prima omletă făcută cu telefonul în mână, și gata, ecranul face cunoștință cu parchetul sau cimentul.
#contextuala
Nu mai bine făceau și ei ecranele alea mai de nespart, mai solide, nu puteau folosi un AI de plexiglas?! Dar aia e, e bună și o reclamă contextuală bine țintită. Ar merge mai bune din categoria asta, să nu mai fie toate ca la începuturile publicității, cu logo-ul cât casa și produsul și mai mare. Să pui consumatorul un pic pe gânduri chiar înseamnă un avantaj de luat în calcul pentru fiecare brand care se vrea șmecher. Probabil sunt ultimele sforțări de imaginație creativă, până când atoatecunoscătorul CHAT Gpt va intra pe felie.
Oricum, ai reținut, da? Cum se sparge geamul ăla mare, așa se poate sparge și geamul telefonului tău și toate nopțile vor fi pline de somn, iar toate ieșirile la terasă pline de conversații cu … oameni. Adio, telefoane pe masă și scrollat în gol, Vodafone le-a rezolvat pe toate.
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.