Pizzatainment marca Hong Kong

Nu cu mult timp in urma scriam aici despre cum aripa germana a KFC a transformat tava cu preparate in tastatura care se poate conecta la smartphone, pentru a-ti face viata mai usoara sau mai grea in timp ce infuleci. Iata ca la scurt timp lucrurile sunt duse un pas mai departe, de data asta in alta parte a lumii, unde Ogilvy Hong Kong si Pizza Hut au creat prima cutie de pizza cu proiector.

O pizza si un film bun, acum ambele in aceeasi cutie. Cu ajutorul unei lentile plasata in cutie, cu telefonul in interiorul cutiei conectat pe net la unul din cele 4 stiluri de filme gratuite, seara de filme e asigurata.

Blockbuster Box are 4 design-uri diferite care corespund celor 4 genuri de filme pe care le poti viziona daca scanezi QR code-ul de pe cutie: filme de actiune, romance, horror sau SF. Cei de la Business Insider nu au cuvinte de lauda pentru calitatile proiectorului, dar cei mai multi oameni vor ramane in cap cu aceasta asociere, deci pana la un punct scopul campaniei e atins. E greu de crezut ca o lentila livrata intr-o cutie de pizza poate oferi o calitate a imaginii decenta, oricat de HD ar arata trailerul campaniei.

pizza hut 2

pizza hut

Ramane de vazut daca stunt-ul va fi exportat si in alte tari in perioada urmatoare sau daca alt brand va duce food tech-ul si mai departe, doar pentru a bazai media despre campania lor. Ceva ma face sa inclin spre a doua varianta.