Stiti care sunt cele mai bune campanii sociale? Nu alea cu un buget mare, nu alea cu o idee super tare, nu cele mai creative, nici cele mai smart, ci alea care chiar functioneaza. Si in care sunt implicati oameni reali, fara figuranti de la casting, ca sa dea bine la client.
Agentia franceza Gloryparis a stat de vorba cu mai multi oameni fara adapost si a venit cu o solutie buna. Sa se foloseasca de cei mai buni graficieni pentru a-i ajuta pe homelesi sa nu mai fie atat de invizibili. Asa ca dorintele lor pentru 2016 au fost transpuse in desene colorate, care cu siguranta te fac sa nu mai treci in viteza peste oamenii astia.
Unul dintre ei vrea sa se gaseasca un leac impotriva prostiei, altul spune ca vrea sa se casatoreasca anul asta sau pe fiica sa la Presedintie. Rezolutii normale, venite de la oameni care au iesit din sistem, iar tot ce mai au deasupra capului e cerul liber. A, sa nu uitam, cea mai importanta dorinta a unuia dintre protagonisti e “Less Bullshit”. Poate omul asta ar trebui sa fie presedinte, de fapt.
Categorii:Neconventional, Uncategorized